Wednesday, February 21, 2007

DJ Skabb

Gårdagens DJ-session gick jävligt bra!
Vi va inte så peppade innan, mira och jag, men efter att vi delat en flarra rödtjut så kom vi igång. Kändes inte lika roligt att köra när flera av våra hårdast dansande fans (läs malle, karran, anna, sillen, johan med flera) inte va på plats, men de som dök upp (läs särskillt evelina, shandiz, jass the ass och en polsk utbytesstudent) fick skaka destå hårdare.

Spelandet gick bra och vi körde i vanlig ordning sjukt bra och blandad musik. spridda omdömen lät ungefär "för smalt", "för brett", "ni suger", "fantastiskt" och "bästa musiken jag hört på stallet". Men jag inser ju att "den krullhårige kille" hade en poäng, nästa gång ska vi spela precis samma musik - fast tysk.

Vi fick i alla fall folk att snygg/ful-dansa, hångla, jubla och trasha tavlor.
mission complete, mer eller mindre. Vi körde klädbyten, fina hattar, zorromasker, da work! vad mer kan man begära liksom? (bilder kommer inom kort!)

I dag har det varit en djävulsk bakisdag. Jag, Shandiz och Helen (som förövrigt är en mycket målinriktad kvinna som lyckas visualisera och sedan implementera sina visioner) har lyckats kombinera seriösa studier, stora mat- och- kaffe-intag samt allmän ömklighet med råa skämt och diversse kroppsfunktioner. En fin dag helt enkelt.

Resten av den fina dagen tänker jag spendera i sängen alternativt soffan. jag ska titta på skräp-tv och eventuellt äta någon mat.

puss

No comments: