Wednesday, July 04, 2007

Smygbloggar från jobbet...

...meeeh, inte så svårt eftersom mitt enda sällskap på kontoret är en hög med kontrakt som ska skickas.

Tänkte iaf upplysa er alla om att min tradition från förra sommaren är återupplivad. Myskväll med morden i midsummer med den allerstädes torra och förtjusande karln inspector detective Barnaby.
Det var jag och min nyupptäckta korridorsgranne Anna (från finland) som tittade och sedan även pontus. Vi käkade chirre & glass och visste redan efter fem minuter vem som var mördaren, fast vi hade fel... men jag vet inte, lösningen verkade för uppenbar, dom kanske tog fel kille...
I alla fall så ska detta blir den nya tisdagstraditionen, det är bokat & anna är på. Damn, jag älskar torra britter! (Vänta, sa jag att jag älskar dom? Jag menar att jag... nä jag äääälskar dom faktiskt!)
Tjoho torra britter, tjoho!

2 comments:

karin said...

åhhh morden i midsomer är ju en sommartradition utan dess like. om nu din nya vän anna skulle banga nån gång kan vi kolla via korrespondens.
hejdå

Anna said...

javisst! morden i midsummer, verklig sommar det... min partner in crime är mamma. mammor är fabu fabu att kolla på deckare med! :)

synd att ljudteknikern inte var så het! annars hade du ju absolut halva inne!

ps. jag ska jobba på way out west. förmodligen backstage. där kommer the hives att spela... howlin pelle är på min lista... spännande! :) HAHAHA! tjoohooo!