Wednesday, July 25, 2007

Pinsamheter

Sitter och tröttstirrar på min halvpackade emmabodaryggsäck. Ahh, jag dörr! Är toktrött efter en lååång (klädprovning +skansen + festivalen) men väldigt trevlig arbetsdag (snälla turister, söta barn. tjoho!) och borde verkligen sova. Eller, först packa sedan sova, Tåget går runt åtta i morgon. Så, verkligen... borde. sova.

Måste packa först. Men. Orkar inte just nu. Så jag sitter här istället och blir segare och segare.
Roar mig genom att tänka på pinsamma saker jag sagt och gjort.
T.ex när jag försökte hångla upp lilla F och började gråta när jag inte fick det. haha. när jag tänker på sånt brukar jag rysa högt och sedan slå mig halvhårt i ansiktet några gånger med handflatan. Det känns lättare så...

Å andra sidan fick jag ju hångla med lilla F tillslut, så jag antar att sensmoralen är att jag ska fortsatta på den inslagna vägen och köra på med mina pinsamheter. Förhoppningsvis kommer det finnas möjligheter till sådant på rassle. Avfärd i morgon, tjoho!!! Är sjuktpeppad. Trött, ja. Men peppad.


Psssst, ett hett tips.... "cowboymustasch", kom ihåg var ni hörde det först!

Puss

5 comments:

Anonymous said...

O vem va det som tröstade den där gången du grät på DeLuxe?! Tyckte lite synd om dig när du me rödgråtna ögon och uppgiven min kom ner för trappan.... fast jag måste medge att det va mäkta underhållande när jag sedan fick reda på varför..;
"Han ville inte hångla, han är dum i huvudet!"
SES SNART.... skulle ha kommit m Jonks Festivalbussar, men en situation har inträffat så nu får jag åka med en bil full av främmande män.... berättar imon.
Kram!

mal the pal said...

haha... nu är jag tvungen att slå mig i ansiktet igen! tjoho, jag är den roligaste jag vet, tjoho!

karin said...

m.t.p, du är fanimej bland de roligaste jag träffat på. men som det ska hånglas i dagarna 3 (för din del 4), woj woj. det ska gudarna veta!
ses imorgon, darlin'!
pyss

Anonymous said...

malin du e en fantastisk kvinna, skall försöka ringa snart, så du får uppdatera mig, ha det nu så kul med jenny på emmaboda
kramis emma

Anonymous said...

MAAALIN DU ÄR DÅ EN DOCKA!!!
Tack för din insats som personlig bodyguard, du borde sadla om som det! Det betydde mycket...tack!