Monday, July 02, 2007

Ohoj skipper!

Åt lunch med Mats & Fredrik på konserthustrappan i dag. Soligt och skönt, med bra spanutsikt över hötorget.
Maten inhandlades cheept och bra i hötorgshallen. Jag åt en sjukt smaskig maze-wrap som b.la. innehöll vinbladsdolme, hommous & bulgur. Efter att jag köpt min mat såg jag till min förskräckelse att på menyn satt det små "anna rekommenderar" stickers! Jag hade ätit en prima lunch rekommenderad av Anna Skipper!


Hahaha, jag dörr jag dörr jag dörr!
Anna är den roligaste jag vet, ser ut att pusha 50 men är 39, ja det där vet ni redn. I alla fall så tyckte jag att det var roligt och var tvungen att gå hem och googla fram stickern. Så, Ta da! Här är den, enjoy!
Funderar starkt på att återigen plocka fram mina photoshop-skills och göra en variant av stickern. Nämligen "rekommenderat av mats". För mats snackar alltid om den godaste maten, det godaste kaffet och de bästa recepten. Och jag tror att han skulle uppskatta sin egen sticker. Vi får se om det blir ett projekt....

1 comment:

Anonymous said...

Haha... I hate Skipper!
Ska bli kul o ses på Emmaboda... tältgrannar kanske? Jag är ju en newbie där... vojne vojne.

Är det den här godingen du menar?
http://www.metro.se/se/article/2007/05/14/15/3558-48/16o=Ding%2093_9_1.pdf

Ha det fint!