Wednesday, February 20, 2008

Hart när trött på jobbet

Nää-ää. Vilken värdelös dag.
Eller, inte värdelös kanske - bara seg och jobbig.
Kom till kontoret i morsse uppstressad och med tanken att jag hade massor att fixa, men det har varit en såndär dag då det bara inte gått att ta sig ann saker.
Jag har mailat ganska många typer, ganska halvhjärtat.
Jag har styrt upp en facebookgrupp som kanske - men antagligen inte lockar artister till det feta men ack så motiga projektet jag jobbar med.
Jag har haft ett litet spontanmöte med söta teens angående en balkan-konsertkväll de vill göra.
Jag har försökt boka hotellrum i stockholm - men misslyckats.
Jag har bokat tågbiljetter - och det lyckades jag med.
Jag har pratat med chefer & semichefer och berättat att jag sagt upp mig.

Jag har inte ringt en 3-4 viktiga samtal som jag borde gjort.
Jag har inte bokat möten.
Jag har inte planerat min kurs.

Blaj blaj blaj. Nu ska jag gå och klistra affischer med limpistol så jag sniffar bort lite hjärnceller och slipper grubbla.

Snart är det vår. Då blir det värt. Hart när värt vår. Tjo!

1 comment:

Anonymous said...

HART NÄR vår snart. Hart när.