Monday, February 18, 2008

Dumt att gå hem bara!

Saker som gör en 13 timmars arbetsdag lite finare:
  • Adam Tensta, trots att han är helt livsfarlig att köra bil till. Man (läs jag) har nämligen en tendens att stampa takten med gaspedalsfoten vilket resulterar i kärringstopp alterantivt ett simulerat aps-system med spasmer. Men jag kan skylla på att min bil inte har någon hydraulik, så det enda sättet att få den att hiphop-hoppa på är genom att tvärbromsa snitsigt.

  • 14-åriga brudar från Skinnsberg som droppar oneliners som " fan vad jag är glad att jag föddes med bra musiksmak". Jag bara smälter! Om jag ändå hade varit kool som fjortis, men jag fullt upptagen med att vara en nörd. Som nu alltså.

  • Vetskapen om att kvällen ska avslutas med PIZZA! Om inte alla pizzerior har stängt det vill säga. Men det tror jag inte... åhhh så gott!

  • Vetskapen om att arbetsdagen i morgon ska inledas med frukostmöte med riktig frukost! Frukostmöte med flera sorters bröd, juice och kaffe is - och jag menar det verkligen denna gången - da shit!
Nu ska kontors.nötarn skära till lite flyers. Sedan ska hon köpa sin pizza och gå hem!
Peace out!


1 comment:

Anonymous said...

för du är mycket för det här med pizza.